ProGearX اعلام کرده که چندین محصول جدید از سری دوربین های اکشن GoPro را به بازار خواهد فرستاد. در میان این محصولات جدید لوازم جانبی ای مانند میله، بدنه های سوار کننده و ابزارهای مختلف برای سوار کردن دوربین ها روی بدنه های مختلف به چشم می خورد. این وسایل جانبی در نمایشگاه CES 2015 به نمایش در خواهند آمد.



کیت عمومی GoPro اجازه می دهد این دوربین روی پارو، تخته موج سواری، کایاک ها و دیگر وسایل ورزشی سوار شوند و قیمتی معادل 34.95 یورو دارد. سایر وسایل جانبی مانند ابزارهایی برای سوار کردن دوربین روی شانه و سینه (39.95 دلار)، بند مخصوص سر (19.95 دلار)، کیت Bar Mount (44.95 دلار) و میله قابل تنظیم در طول های مختلف (34.95 دلار) نیز جزو لیست محصولات جدید هستند.


کیت Bar Mount را می توان روی میله ها و سایر سطوح مشابه نسب کرد و شامل سه سوار کننده مختلف می شود. میله قابل تنظیم در طول های مختلف نیز می تواند حداکثر طولی معادل 90 سانتی متر داشته باشد و نیز می توان آنرا در زوایای مختلف تنظیم کرد. بند سر نیز در همه اندازه ها قابل تنظیم است و می تواند به صورت مستقیم روی کلاه ایمنی نیز سوار شود. ابزار های مخصوص سوارکردن دوربین روی شانه و سینه نیز قابلیت تنظیم برای سایزهای مختلف را خواهند داشت. محصولات ProGearX به همه جای دنیا فرستاده می شوند.

  • 1 Digital Cameras
    2 Digital Cameras
    3 Digital Cameras
    4 Digital Cameras
    5 Digital Cameras
  • 6 Digital Cameras
    7 Digital Cameras
    8 Digital Cameras
    9 Digital Cameras
    10 Digital Cameras
  • 11 Digital Cameras
    12 Digital Cameras
    13 Digital Cameras
    14 Digital Cameras
    15 Digital Cameras
    25 Digital Cameras

Copyright 2014 © All rights Reserved. Dorbin.com