پردازشگر


بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین پردازشگر شرکت نیکون, این دوربین از آخرین نسل این پردازشگرها، به نام EXPEED 4 استفاده می‌کند. پردازش سریع‌تر تصاویر تا 30 درصد، سرعت‌بالای عکس‌برداری 5 فریم بر ثانیه تا 25 درصد ثانیه، محدوده وسیع‌تر حساسیت از 64 تا 12800 با نویز کمتر، گرادیاسیون یکنواخت‌تر، محدوده دینامیک وسیع، فیلم‌برداری بهینه باکیفیت 1080p 60p، استفاده بهینه از شارژ باتری و بسیاری از مزایای دیگر ازجمله ویژگی‌های افزوده‌شده به این دوربین دراثر استفاده از پردازشگر EXPEED 4 است



دقت و سرعت این دوربین در ثبت تصاویر باکیفیت خارق‌العاده است.تا جایی که حافظه و باتری شما یاری کند، این دوربین می‌تواند برای خلق تصاویر تأخیر زمانی به‌کار رود. به لطف بهره‌گیری از امکان جدید Exposure Smoothing و سیستم‌های نورسنجی جدید و متنوع بکار رفته در این دوربین، تمام جزئیات هم مناطق تاریک و هم برای مناطق روشن با بهترین کیفیت ثبت می‌شود. تنوع در نوع ذخیره‌سازی اطلاعات از دیگر ویژگی‌های کمیاب دوربین است. می‌توان تصاویر را در قالب Raw 12 bit در اندازه کوچک (S) به‌صورت غیر فشرده ذخیره کرد. این اندازه نصف اندازه بزرگ (L) فضای حافظه را اشغال می‌کند. این دوربین می‌تواند 5 فریم در ثانیه با تفکیک‌پذیری کامل (3 / 36 میلیون پیکسل) و در قطع برشی 5:4، 6 فریم بر ثانیه در قطع برش 1:2 و 7 فریم بر ثانیه در قطع برش DX عکس‌برداری کند.



فوکوس دقیق این دوربین در تفکیک‌پذیری بالا مدیون بهره‌مندی از حسگر Advanced Multi-CAM 3500FX AF است. این حسگر دارای 51 نقطه فوکوس بوده که15 عدد از آن‌ها به‌صورت صلیبی هستند و 11 عدد از آن‌ها تا لنزهایی با حداکثر دیافراگم f/8 فعال هستند. همچنین این حسگر امکان فوکوس خودکار گروهی (Group Area AF) را نیز ارائه می‌دهد. برای کاهش میزان ارتعاش، مکانیزم ترتیب سنج (Sequencer Mechanism) و سیستم شاتر پرده‌ی جلویی (Electronic Front Curtain Shutter) ازجمله فن‌آوری‌های نوین ارائه‌شده در این دوربین هستند. کیفیت و وضوح بالای صفحه نمایش این دوربین (LCD) با اندازه 2 / 3 اینچ، کیفیت 1229000 هزار نقطه و تنظیم RGBW امکان بازبینی دقیق تصاویر تا بزرگنمایی ×46 برابر را فراهم می‌کند.



دوربینی برای تمام فصول


تکامل در میزان شارپنس ارائه‌شده برای داشتن تصاویر با حداکثر جزئیات، دامنه‌ی دینامیکی وسیع و تنالیته‌ی غنی در هر شرایط نوری از ویژگی تصاویر تهیه‌شده با این دوربین جدید است. برای هر نوع پروژه‌ی عکس‌برداری نظیر فضای باز، استودیو، مراسم عروسی، پرتره و غیره، این دوربین همچون جرقه‌ای در زرادخانه‌ی خلاقیت شما عمل کرده و خلق تصاویر با جلوه و کیفیت مثال‌زدنی را امکان‌پذیر می‌کند. سیستم فوکوس خودکار دقیق، سرعت‌بالا در عکس‌برداری پی‌درپی و پردازش تصاویر، ذخیره‌ی اطلاعات با قالب کم‌حجم‌تر، استفاده بهینه در مصرف انرژی و امکانات هیجان‌انگیز جدید در روش‌های مختلف تصویربرداری از جمله ویژگی‌های این دوربین است که به کمک آن‌ها دید بصری شما تغییر می‌یابد.



بدنه


این دوربین دارای بدنه‌ی آلیاژ منیزیمی بوده و در برابر رطوبت و نفوذ گردوغبار مقاوم است. شاتر این دوربین تا 200000 دور آزمایش‌شده و دارای باتری با طول عمر طولانی‌تر است. امکان ویرایش تصاویر RAW در داخل دوربین (NEF)، کنترل اعوجاج تصاویر، هم‌پوشانی تصاویر و بسیاری امکانات دیگر در دوربین وجود دارد



لنزهای NIKKOR از لنزهای ثابت سریع تا تله‌های همه‌کاره، هریک ماجرایی برای خود دارند. این دوربین در کنار این لنزها، مرزهای خلاقیت شما را درمی‌نوردد. به‌کارگیری سیستم‌های فلاش Nikon Speedlight در کنار این دوربین، توانایی و درک شما را از کنترل نور تغییر می‌دهد. استفاده از فرستنده‌های بی‌سیم (Wi-Fi) و کنترل از راه دور در کنار این دوربین، راحتی و سادگی دوچندانی در کار با این دوربین در استودیو و موقعیت‌های دیگر فراهم می‌کند. نرم‌افزار جدید Capture Nx-D ارائه‌شده با این دوربین، اطلاعات بیشتری را از فایل RAW استخراج می‌کند.


 


 

  • 1 Digital Cameras
    2 Digital Cameras
    3 Digital Cameras
    4 Digital Cameras
    5 Digital Cameras
  • 6 Digital Cameras
    7 Digital Cameras
    8 Digital Cameras
    9 Digital Cameras
    10 Digital Cameras
  • 11 Digital Cameras
    12 Digital Cameras
    13 Digital Cameras
    14 Digital Cameras
    15 Digital Cameras
    25 Digital Cameras

Copyright 2014 © All rights Reserved. Dorbin.com