همین چند سال پیش عكس از یک فضای 360 درجه پروسه کاملا طولانی و پيچيده اي بود، واین قضیه به هنگام ضبط تصاویر متحرک بسیار حادتر نیز می شد.در سال 2016 تصویربرداری 360 درجه با دوربین های 360 درجه ارزان قیمت مانند Ricoh Theta، Samsung Gear 360 و یا دوربین 360 ال جی که به وفور یافت می شود مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است.


پر واضح است که بزرگترین شبکه اجتماعی وب این جریان را از دست نخواهد داد. فیس بوک پس از ادغام ویدئوهای 360درجه در فید اخبار سال گذشته خود، اکنون عکس های 360 درجه داخل گوشی و وب را پشتیبانی خواهد کرد.
انتظار می رود که ویژگی "عكس 360" در ظرف چندین هفته آینده وارد بازارشده و به کاربران اجازه ی آپلود و مشاهده عکس های 360 درجه در فید اخبارشان را بدهد.کاربران قادر به مشاهده محتوا  از طریق کشیدن انگشتشان روی تصویر صفحه موبایل ویا استفاده از موس روی مرورگر وب دسکتاپ خواهند بود. صد البته آپشن استفاده از یک هدست واقعیت مجازی مانند Samsung Gear VR  و یا Oculus Rift خود فیس بوک نیزوجود دارد که راه را برای دستیابی به یک تجربه سه بعدی هموار خواهد ساخت.



فیس بوک از طریق پشتیبانی تکنولوژی جدید نقطه عطفی در تصویر برداری 360 درجه خواهد بود. قابلیت اشتراک گذاری ویدئوها و تصاویر کروی به طور مستقیم بعد از ضبط، این نوع جدید از تصویربرداری را حتی بسیار محبوب تر از این خواهد کرد. نگاهی به فید اخبار خود بیاندازید: زمان زیادی طول نخواهد کشید که دوستان و مخاطبان شما اولین عکس های 360 درجه را ارسال خواهند کرد.


 

 


  • 1 Digital Cameras
    2 Digital Cameras
    3 Digital Cameras
    4 Digital Cameras
    5 Digital Cameras
  • 6 Digital Cameras
    7 Digital Cameras
    8 Digital Cameras
    9 Digital Cameras
    10 Digital Cameras
  • 11 Digital Cameras
    12 Digital Cameras
    13 Digital Cameras
    14 Digital Cameras
    15 Digital Cameras
    25 Digital Cameras

Copyright 2014 © All rights Reserved. Dorbin.com