تکنولوژی های مربوط به نمایش تصویر معمولاً با این مشکل روبه رو هستند که به علت نبود دوربین های مناسب، محتوای کمی برای آنها در دسترس است. هدست های مربوط به واقعیت مجازی (VR) مانند Oculus Rift و یا Samsung Gear VR هم از این قاعده مستثنی نیستند. تیم Think Tank که یکی از تیم های تحقیقاتی Samsung است در صدد حل این مشکل برآمده و در قالب تعریف پروژه Project Beyond در حال طراحی دوربینی با قابلیت گرفتن تصاویر و فیلم های 360 درجه است که روی Gear VR قابلیت نمایش داشته باشد.



Project Beyond هنوز در مرحله ارائه پروتوتایپ است ولی با این وجود Samsung چند نمونه را به نقاط مختلف آمریکا فرستاده تا با فیلم برداری از این مناطق برای Gear VR محتوا آماده کند. مشخصات فنی کامل این محصول در دسترس نیست اما می دانیم که به 17 دوربین تمام HD و 8 جفت stereoscopic در اطراف لبه ها با زاویه فیلم برداری 45 درجه مجهز خواهد بود و یک دوربین هم برای فیلم برداری از بالا در نظر گرفته شده.



Project Beyond قابلیت گرفتن پانوراماهای سه بعدی، ضبط فیلم و یا حتی استریم کردن ویدئو را دارد. تصاویر گرفته شده توسط این محصول جدید وضوحی در حدود 35 مگاپیکسل دارند و به وسیله تکنولوژی به هم چسباندن سه بعدی، منظره را آنطور که چشم انسان می بیند، ثبت می کند.


این دوربین به در آینده ای نزدیک با قیمتی در حدود 200 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

  • 1 Digital Cameras
    2 Digital Cameras
    3 Digital Cameras
    4 Digital Cameras
    5 Digital Cameras
  • 6 Digital Cameras
    7 Digital Cameras
    8 Digital Cameras
    9 Digital Cameras
    10 Digital Cameras
  • 11 Digital Cameras
    12 Digital Cameras
    13 Digital Cameras
    14 Digital Cameras
    15 Digital Cameras
    25 Digital Cameras

Copyright 2014 © All rights Reserved. Dorbin.com