Lytro با عرضه Lytro Development Kit LDK درهای خودش را به روی دیگر شرکت ها باز کرد و مخصوصاً به دوتا از مشتریان پر و پا قرصش یعنی NASA و وزارت دفاع اجازه دسترسی به تکنولوژی سخت افزاری و نرم افزارش را داد. این بخشی از پروژه Lytro Platform است که قیمت پایه آن از 20000 دلار شروع می شود.


طبق ادعای Lytro، هدف این پروژه فرصت دادن به دیگر شرکت ها برای دسترسی به تکنولوژی Light Field و ساخت دوربین های مجهز به این تکنولوژی است. با خرید کیت مربوط به این پروژه، مشتریان به سخت افزار و نرم افزار مرتبط با این تکنولوژی دسترسی پیدا می کنند.


Lytro Development Kit دارای یک حسگر 41 مگاپیکسلی ساخت Toshiba، لنز C-mount f/2.0، بورد پروتوتایپ و یک شاتر ورقه ای می شود. تعداد بسیار زیادی script مرتبط با دوربین و نرم افزار (پردازش RAW، عکاسی متوالی، بازه بندی نوردهی و ...) و ابزارهای desktop نیز شامل این کیت می شوند. LDK دارای آبونمان سالانه است که قیمت پایه نیز از 20000 دلار شروع می شود.


Lytro این پروژه را با چهار مشترک آغاز خواهد کرد اما اسامی همه آنها را اعلام نکرده. به نظر می رسد NASA و وزارت دفاع آمریکا کسانی هستند که در مرحله اول از این تجربه بهره مند می شوند. NASA به دنبال این است که از تکنولوژی Light Field در فضا استفاده کند و وزارت دفاع قصد دارد آنرا در تجهیزات دید در شب به کار گیرد.


 در ادامه چند نمونه تصویری که با این دوربین ثبت شده با هم میبینیم (بر روی تصاویر کلیک کرده و نشانه گر Mouse را جابجا نمایید )









  • 1 Digital Cameras
    2 Digital Cameras
    3 Digital Cameras
    4 Digital Cameras
    5 Digital Cameras
  • 6 Digital Cameras
    7 Digital Cameras
    8 Digital Cameras
    9 Digital Cameras
    10 Digital Cameras
  • 11 Digital Cameras
    12 Digital Cameras
    13 Digital Cameras
    14 Digital Cameras
    15 Digital Cameras
    25 Digital Cameras

Copyright 2014 © All rights Reserved. Dorbin.com