Sony به تازگی از Alpha 7 II پرده برداری کرد که تا به حال خبرهای بسیار کمی از آن درز کرده بود. با داشتن حسگر 24 مگاپیکسلی فول فریم مجهز به تکنولوژی تثبیت تصویر 5 محوره و نداشتن آینه، این دوربین در نوع خودش اولین خواهد بود. Sony ادعا می کند که این سیستم تثبیت تصویر می تواند با توجه به استاندارد CIPA لرزش را تا حداکثر 4.5 واحد کاهش دهد. اگر لنزی از سری E مجهز به تکنولوژی OSS هم روی آن سوار شود، دوربین به سرعت خواهد فهمید و می تواند از این قابلیت به همراه ویژگی لنز استفاده کند.


مانند A7 اولیه، سیستم فوکوس اتوماتیک نسل دوم هم دارای 117 نقطه کشف فاز و 25 نقطه کشف کنتراست بر روی خود حسگر است اما Sony ادعا می کند که عملکرد 30% و سرعت تعقیب سوژه تا 1.5x نسبت به نسل قبل بهبود یافته. دلیل این بهبود هم به کارگیری "تکنولوژی آنالیز تصویر اختصاصی" است که برای قفل ماندن فوکوس روی سوژه اطلاعات بیشتری از قاب تصویر را به کار می گیرد.



از نظر فیلم برداری نیز باید گفت که A7 II از XAVC پشتیبانی می کند که اجازه فیلم برداری 1080/60p با بیت ریت 50 مگابیت را می دهد. این دوربین همچنین از S-Log2 نیز پشتیبانی می کند که اجازه فیلم برداری با قابلیت HDR را می دهد.


از نظر طراحی نیز باید گف که بزرگترین تغییر نسبت به نسل قبل، طراحی متفاوت دستگیره است که هم اکنون بزرگتر شده و علاوه بر این چرخک کنترلی جدیدی نیز به سیستم کنترلی اضافه شده. دکمه شاتر نیز به جایی دیگر روی دستگیره منتقل شده و جنس بدنه هم اکنون از آلیاژ منیزیم است. سوار کننده لنز هم بازسازی شده تا هنگام استفاده از لنزهای سنگین تر، پایداری بیشتری داشته باشد.




انتظار می رود A7 II از 5 دسامبر در ژاپن در دسترس عموم قرار بگیرد ولی هنوز خبری در مورد زمان عرضه اش در سایر کشورها منتشر نشده.

  • 1 Digital Cameras
    2 Digital Cameras
    3 Digital Cameras
    4 Digital Cameras
    5 Digital Cameras
  • 6 Digital Cameras
    7 Digital Cameras
    8 Digital Cameras
    9 Digital Cameras
    10 Digital Cameras
  • 11 Digital Cameras
    12 Digital Cameras
    13 Digital Cameras
    14 Digital Cameras
    15 Digital Cameras
    25 Digital Cameras

Copyright 2014 © All rights Reserved. Dorbin.com