Blocks Camera که شرکتی در California است به تازگی دوربین چند کاره Blocks+ را معرفی کرده. Blocks+ دارای طراحی ماژولار است و به راحتی می توان قطعات آنرا که block نامیده می شوند، عوض کرد و به آن کارایی هایی مانند ضبط سه بعدی و یا فیلم برداری 360 درجه داد. بلاک ها دارای ماژول های باتری هم هستند که به وسیله آنها می توان عمر باتری را افزایش داد.



دوربین در دو مدل Blocks+ و Blocks+ H عرضه می شود. Blocks+ وضوحی تا حداکثر 2k دارد، می تواند تصاویری با وضوح 10 مگاپیکسل بگیرد و حداکثر سرعت تصویر برداری متوالی 5 تصویر در ثانیه دارد. Blocks+ H با داشتن حداکثر وضوح 4k، قابلیت گرفتن تصاویر با وضوح 12 مگاپیکسل و حداکثر سرعت تصویر برداری متوالی 10 فریم در ثانیه از نظر مشخصات فنی مدل بهتر به حساب می آید. Blocks+ H همچنین دارای قابلیت کنترل از راه دور به وسیله Wi-Fi نیز می باشد در حالی که قابلیت Wi-Fi برای Blocks+ توسط یک ماژول جداگانه فعال می شود.



جز تفاوت هایی که در بالا به آنها اشاره شد، دو مدل از سایر جهات به هم شبیه هستند که از میان آنها می توان به GPS، حسگر ژیروسکوپ برای کمک به پایداری، خروجی ویدئو از طریق پورت میکروفون، میکروفون برای ضبط صدای استریوی سه بعدی، پشتیبانی از چهار لنز و باتری داخلی که می تواند با اضافه شدن دیگر ماژول های اضافی عمرش افزایش پیدا کند اشاره کرد. هر دو مدل دارای سه حال فیلم برداری هستند: Action Cam، سه بعدی و 360 درجه. حالت سه بعدی به واسطه استفاده از دو بازو برای تغییر موقیعت لنزها ایجاد می شود که در مدل Blocks+ H جزو قطعات خود دوربین هستند اما باید به Blocks+ اضافه شوند.



Blocks Camera در Kickstarter به دنبال جمع آوری سرمایه ای 200000 دلاری است تا تولید را آغاز کند. قیمت اولیه Blocks+ 350 دلار و Blocks+ H 450 دلار برآورد شده. با توجه به نیازهایتان می توانید ماژول های دیگری نیز خریداری کنید و به کارایی دوربین های اضافه نمایید. این دوربین ها در اوایل جولای 2015 برای کسانی که آنها را پیش خریده کرده اند، ارسال خواهد شد.

  • 1 Digital Cameras
    2 Digital Cameras
    3 Digital Cameras
    4 Digital Cameras
    5 Digital Cameras
  • 6 Digital Cameras
    7 Digital Cameras
    8 Digital Cameras
    9 Digital Cameras
    10 Digital Cameras
  • 11 Digital Cameras
    12 Digital Cameras
    13 Digital Cameras
    14 Digital Cameras
    15 Digital Cameras
    25 Digital Cameras

Copyright 2014 © All rights Reserved. Dorbin.com