LG به تازگی G3 Beat را معرفی کرده که در مقایسه با پرچمدارش یعنی G3 صفحه نمایش کوچکتر و مشخصات فنی پایین تری دارد و برای G3 همان نسبتی را دارد که G2 Mini برای G2 داشت. صفحه نمایش این محصول جدید 5 اینچی است و به همین دلیل دادن لقب Mini به آن چندان برازنده اش نبوده.


با وجود اینکه مشخصات فنی G3 Beat آنرا در رده گوشی های میان رده بازار قرار می دهد اما امکانات عکاسی اش بسیار جذاب است. دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه سیستم فوکوس اتوماتیک لیزری که برای G3 Beat امکان فوکوس دقیق و سریع را فراهم می کند. قابلیت Touch & Shoot که قبلاً روی گوشی های رده بالا دیده شده بود به شما اجازه می دهد روی نقطه دلخواهتان در فریم فوکوس کرده و در لحظه عکس بگیرید. دوربین مخصوص سلفی این گوشی 1.3 مگاپیکسلی است و دارای شمارشگر معکوس می باشد.


صفحه نمایش این تلفن هوشمند 5 اینچی و با کیفیت 720p است، سیستم عاملش اندروید 4.4.2 بوده و علاوه برا 1 گیگابایت RAM به پردازشگر Snapdragon 400 SoC مجهز است. 8 گیگا بایت حافظه داخلی به همراه قابلیت پشتیبانی از انواع کارت حافظه microSD در کنار باتری 2540 mAh قابل تعویض جزو دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند هستند.



G3 Beat در کنار برادر بزرگترش G3


 

  • 1 Digital Cameras
    2 Digital Cameras
    3 Digital Cameras
    4 Digital Cameras
    5 Digital Cameras
  • 6 Digital Cameras
    7 Digital Cameras
    8 Digital Cameras
    9 Digital Cameras
    10 Digital Cameras
  • 11 Digital Cameras
    12 Digital Cameras
    13 Digital Cameras
    14 Digital Cameras
    15 Digital Cameras
    25 Digital Cameras

Copyright 2014 © All rights Reserved. Dorbin.com