همانطور که چند روزی بود شایعه حضور دوربین جدید شرکت کانن در رسانه ها به گوش میرسید اما حالا بصورت رسمی شرکت کانن از دوربین جدید EOS 7D Mark II رونمایی کرد.این دوربین قرار است در ماه نوامبر در فروشگاه های رسمی در دسترس علاقه مندان به عکاسی قرار گیرد. در ادامه این پست می‌توانید با تمام فن‌آوری‌های نوین بکار رفته در این دوربین آشنا شوید.



این دوربین دارای یک سنسور 20.2 مگاپیکسلی از نوع APS-C که میتواند فیلم های با کیفیت ۱۰۸۰ آنهم با سرعت ۶۰، ۳۰ و ۲۴ فرم بر ثانیه و امکان فیلم‌برداری در قالب‌های MOV و MP4 به‌صورت غیر فشرده نیز وجود دارد. این دوربین دارای دو پردازشگر، اما از نسل جدید DIGIC 6 و به این مشخصات ، توانایی بی‌نظیری در عکس‌برداری در نورکم، فیلم‌برداری و عکس‌برداری با سرعت ۱۰ فریم بر ثانیه را اضافه کنید مقدار حساسیت ISO 100-16،000 برای تصویر برداری در هرگونه شرایطی مناسب بوده و در ضمن این حساسیت تا ISO 51600 قابل افزایش می باشد. در مورد فوکوس خودکار این دوربین بد نیست بدانید که نسبت به EOS 7D با ۱۹ نقطه فوکوس، این دوربین دارای سیستم فوکوس ۶۵ عددی است( ۶۵ نقطه فوکوس صلیبی) بدنه این دوربین از آلیاژ منیزیم بوده و دارای ساختاری ارتقاءیافته برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار است.



شاتر دارای حداکثر سرعت ۸۰۰۰ / ۱ ثانیه بوده و تا ۲۰۰.۰۰۰ بار آزمایش‌شده است. فلاش داخلی به همراه کفشک برای نصب فلاش خارجی از دیگر مشخصات عالی این دوربین است. این دوربین دارای GPS ، دو شیار کارت حافظه از نوع SD که سرعت بالایUHS-1 شاتر را پشتیبانی می کند و شما می توانید عکس ها و فیلم های گرفته شده با دوربین را بوسیله ی کابل USB 3.0 به کامپیوتر خود منتقل نمایید و یک پورت مینی HDMI، یک پورت میکروفن استریو، یک فیش هدفون برای نظارت بر زمان، یک سوکت برای اتصال به فلش خارجی و یک سوکت N3 را نیز به دیگر ورودی های این محصول دوست داشتنی کانن اضافه کنید شما می توانید EOS 7D Mark II را با بهایی حدود 1799 دلارو بدون لنز و یا 2149 دلار با یک لنز مخصوص EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 خریداری نمایید.



در ادامه ابعاد این دوربین را با مدل پیشین خود مقایسه میکنیم:





و در پایان یک ویدیو کوتاه از معرفی این محصول جدید کانن:


 



 

  • 1 Digital Cameras
    2 Digital Cameras
    3 Digital Cameras
    4 Digital Cameras
    5 Digital Cameras
  • 6 Digital Cameras
    7 Digital Cameras
    8 Digital Cameras
    9 Digital Cameras
    10 Digital Cameras
  • 11 Digital Cameras
    12 Digital Cameras
    13 Digital Cameras
    14 Digital Cameras
    15 Digital Cameras
    25 Digital Cameras

Copyright 2014 © All rights Reserved. Dorbin.com