واژه پلاروید برای دوربین هایی که خودشان به صورت همزمان و یا با تاخیر قادر به چاپ تصاویر گرفته شده هستند اطلاق می شود و اما این دوربینی نه‌تنها شکل ظاهری اش بلکه در باطن نیز مختص ارسال تصاویر بر روی اینستاگرام است است ..


دستگاه Socialmatic مجهز به ۳ ابزار است: دوربینی ۱۴ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید و پرینتر. بخش پرینتر این دستگاه Polaroid Zero نام دارد و از فناوری پرینتر‌ جوهری بهره می‌برد. این دوربین می‌تواند با فن‌آوری ZERO INK در اندازه‌های ۳ × ۲ اینچ تصاویر را درجا چاپ کند. این تصاویر چاپ‌شده ضدآب بوده و با کشیدن دست بر روی آن‌ها نقوش و رنگ‌ها از بین نمی‌رود.



این دوربین واقعاً مربع است: ۱۳۰ × ۱۳۰ میلی‌متر بوده و ضخامت آن ۳۲ میلی‌متر است. دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو برای عکس‌های سلفی، فلش LED، اسپیکر‌های استریو صفحه نمایش ۴.۵ اینچی لمسی و ۴ گیگابایت حافظه درونی که درگاه کارت‌های میکرو SD نیز برای آن پیش‌بینی شده همچنین در این دستگاه سنسور جی‌پی‌اس و بلوتوث نیز تعبیه شده است.


در صفحه نمایش لمسی سوشال‌متیک 4.5 اینچی ان می‌توانید با سیستم عامل اندروید کار کنید که بسیار شبیه به آن چیزی است که در گوشی‌های هوشمند تجربه کرده‌ایم. به راحتی می‌توانید به گوگل پلی و سایر مارکت‌ها متصل شوید و هر اپلیکیشنی که دوست دارید را دانلود کنید.



در بخش جلویی یک صفحه کوچک ال‌سی‌دی را مشاهده می‌کنید که "Mood Assistant" خوانده می‌شود و به شما اجازه می‌دهد با شکلک‌های متفاوت حالت روحی خود را در زمان عکس گرفتن توصیف کنید. یا از طریق آن با خواندن کد‌های QR می‌توانید دوستان جدیدی را در شبکه‌های اجتماعی پیدا کنید.

  • 1 Digital Cameras
    2 Digital Cameras
    3 Digital Cameras
    4 Digital Cameras
    5 Digital Cameras
  • 6 Digital Cameras
    7 Digital Cameras
    8 Digital Cameras
    9 Digital Cameras
    10 Digital Cameras
  • 11 Digital Cameras
    12 Digital Cameras
    13 Digital Cameras
    14 Digital Cameras
    15 Digital Cameras
    25 Digital Cameras

Copyright 2014 © All rights Reserved. Dorbin.com