اچ تی سی که پیش از این تلاش هایش برای ارایه قابلیت های منحصر به فرد و سودآور در تلفن های همراه با ناکامی روبرو شده، امروزه تلاش دارد تا با‌ عرضه دوربین و نرم‌افزار جدیدی که با دو پلت فرم اپل و اندروید سازگار خواهد بود، به حیات خود در این صنعت ادامه ادامه دهد.


این دوربین عجیب ظاهری شبیه پریسکوپ دارد و به راحتی می‌توان آن را در دست گرفت و از مناظر اطراف، عکس‌برداری یا فیلمبرداری کرد.



مشخصات:


این دوربین یک حسگر CMOS 16 مگاپیکسلی در قطع 2.3/1 اینچ قرار گرفته و لنز معادل 6.5 میلی متری اش با F2.8 زاویه دیدی 146 درجه ای دارد.


مقاومت دوربین در برابر غبار و آب IP57 است که نمره قابل‌قبولی به شمار می‌رود و لذا می‌توان RE را یک دوربین ضدآب به حساب آورد.


HTC با اشاره به این موضوع می‌گوید RE برای گرفتن ویدئوها یا تصاویر سلفی در زیر آب مناسب است.



اپی که برای کنترل از راه دور دوربین به کار می رود، روی سیستم عامل های Android نسخه 4.3 به بعد و iOS نسخه 7 به بعد قابل استفاده است. RE از طریق Wi-Fi802.11a/b/g/n و Bluetooth 4.0 می تواند با محیط اطرافش ارتباط برقرار کند. پورت micro-USB به شما اجازه می دهد دوربین را به کامپیوترتان وصل کنید هرچند که طبق ادعای HTC نیازی به این کار نیست زیرا همه عکس ها و فیلم های گرفته شده به صورت بی سیم روی گوشی، کامپیوتر و یا فضای ابری قابل دانلود هستند


 با توجه به مشارکت HTC با یوتیوب، کاربران می‌توانند ویدئوهایی گرفته شده با RE را به طور مستقیم در اینترنت منتشر نمایند.


هنگامی که دوربین حس کند برداشته شده، به صورت اتوماتیک روشن می شود Re فقط دو کلید دارد که یکی برای عکسبرداری کاربرد دارد و اگر فرد چند ثانیه بیشتر آن را فشار دهد می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت p1080 تهیه نماید.


دکمه دیگر در فیلمبرداری به صورت حرکت آهسته (اسلوموشن - Slow Motion) به کار می‌رود.


دوربین با حافظه 8 گیگابایتی microSD عرضه می شود و امکان ارتقای حافظه به 128 گیگابایت وجود دارد. باتری دوربین 820 میلی آمپری هم به شما امکان می دهد تا حداکثر 1200 تصویر و یا 1 ساعت و 40 دقیقه فیلم برداری از آن استفاده کنید. محل اتصال سه پایه نیز برای RE در نظر گرفته شده و تا حد امکان نیز در مقابل آب مقاوم سازی شده (30 دقیقه تا عمق 1 متر).


اچ تی سی عنوان می‌کند که دروبین Re محصولی برای تجربه و ثبت لحظات کوتاه و لذت بخش زندگی خواهد بود. Re را به سر یا شانه خود ببندید و گوشی تلفنتان را در جیبتان بگذارید و حالا چشمانتان می‌توانند آزادانه دنیای اطراف را کندو کاو کنند.



قیمت :


این دستگاه باید با رقیبی مانند Gopro دست و پنجه نرم کندGopro Hero3 دویست دلار قیمت دارد و این درحالی است که نمونه ساده GoPro Hero که فاقد امکانات WiFi است تنها ۱۲۹ دلار قیمت دارد.



این محصول ۱۹۹دلاری قرار است در اواخر سال جاری میلادی در چهار رنگ سفید، نارنجی، سرمه‌ای و سبز روشن، در سایت‌های eBay، آمازون و HTC.com به فروش گذاشته شود.


 


 


%MCEPASTEBIN%

  • 1 Digital Cameras
    2 Digital Cameras
    3 Digital Cameras
    4 Digital Cameras
    5 Digital Cameras
  • 6 Digital Cameras
    7 Digital Cameras
    8 Digital Cameras
    9 Digital Cameras
    10 Digital Cameras
  • 11 Digital Cameras
    12 Digital Cameras
    13 Digital Cameras
    14 Digital Cameras
    15 Digital Cameras
    25 Digital Cameras

Copyright 2014 © All rights Reserved. Dorbin.com